از ما ون کرایه کن و برو حالشو ببر
نوشته شده توسط : رنت ون

رنت ون با ارائه خدمات ویژه در خصوص اجاره انواع خودروهای گروهی از جمله ون با بهترین کیفیت و قیمت در خدمت کلیه هموطنان عزیز در سراسر ایران است. برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و تجاری می توانید از خدمات ون های تشریفاتی مجموعه رنت ون با بالاترین کیفیت، سریع و با قیمت عالی استفاده کنید.

ون رنتال اجاره دهنده انواع ون در تهران به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری،  برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویسها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ون اجاره ای ، ون تویوتا، ون بنز و هیوندا با ون رنتال

خدمات اجاره ون در سراسر ایران

رنت ون در سراسر ایران

خدمات رنت ون فقط شامل تهران و کرج نمی شود و شما می توانید از هر کجای ایران اقدام به اجاره ون از رنت ون نمایید.

قیمت اجاره ی ون

هزینه های اجاره ی ون با توجه به نوع اجاره، نوع خودرو، اینکه مبدا و مقصد کجاست و رزرو برای چه منظوری و چه زمانی تعیین می شود مشخص می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

ون برای تورهای خارجی

رنت ون با قابلیت ارائه ون برای تورهای زمینی خارج از کشور آماده همکاری با کلیه برگزارکنندگان تور، آژانس های مسافرتی و افرادی است که قصد سفر زمینی به خارج از ایران را دارند.

بهترین ون ها در رنت ون

رنت ون با دارا بودن انواع ون از جمله تویوتا هایس، ون هیوندا، ون فیات، ون بنز یکی از بهترین و با کیفیت ترین خدمات دهندگان اجاره خودروهای ون در سراسر ایران است.

منبع : https://rentvan.ir

کرایه ون

ایران به دلیل موقعیت ویژه ای که در منطقه ی خاور میانه دارد مسافران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود سرازیر کرده است. به جز موقعیت ویژه ، داشتن اماکن تفریحی و گردشگری فراوان در ایران باعث شده توریست های زیادی از ایران بازدید کنند.

وقتی این موقعیت برای یک کشور فراهم می شود باید زیر ساخت هایی وجود داشته باشد که امر رفت و آمد را برای این گونه مسافران فراهم آورد.

چرا اجاره ی ون از رنت ون

یکی از بهترین گزینه ها برای انجام سفرهای درون شهری و برون شهری به صورت گروهی در ایران استفاده از ون است. شما می توانید با کرایه ون در ایران از فرودگاه به محل اقامت خود بروید و یا با استفاده از این خدمات تورهای گردشگری و تاریخی خود را برگزار کنید. همانطور که در بالا هم گفته شد می توانید مهمانان ویژه خود را با ون های  VIP ما جابجا نمایید.

ما با ارائه خدمات ویژه کرایه ون در ایران مخصوصا در شهرهای تهران، کرج، قزوین، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و یزد یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات اجاره ی ون هستیم.

منبع : rent-van.ir

ون دربستی

در خدمات اجاره ی ون، وقتی شما بخواهید ون با راننده به صورت کامل در اختیار باشد گفته می شود که ون به صورت دربستی کرایه رفته است. اجاره ی ون دربستی یکی دیگر از سرویسهایی است که مجموعه ما می تواند به شما به راحتی ارائه دهد.

اجاره ون برای همایش ها

اینگونه اجاره ها به منظور برگزاری سمینار ها و همایش ها و برای رفت و آمد افراد مهم به این سمینارها و بازگشت آنها به محل اقامت استفاده می شود. شما می توانید با اجاره کردن ون به صورت دربستی خدمات ویژه ون با راننده را برای خود داشته باشید.

بهترین قیمت ون

ما در رنت-ون تمام سعی خود را می کنیم تا با ارزان ترین قیمت، بهترین خدمات را در زمینه ون دربستی به شما مشتری گرامی بدهیم. مهم نیست چه تعداد خودروی ونی نیاز داشته باشید. ما با ناوگان ۴۰۰ خودروی ون در سراسر ایران آماده برگزاری مراسم های شما هستیم.

اگر به دنبال اجاره ی ون های دربستی در ایران هستید می توانید ازخدمات رنت-ون صباغیان استفاده کنید. ما مفتخریم اعلام کنید بهترین خدمات را می توانیم برای شما ارائه دهیم.

ون تشریفاتی

در خیلی از موارد نیاز هست که ون در فرودگاه به مشتری تحویل داده شود و یا دنبال وی برود و او را از مبدا به فرودگاه برساند. در این بین اصطلاحا گفته می شود که ون فرودگاه نیاز هست. ون هایی که ما برای فرودگاه و سفر به آن استفاده می کنیم شامل ون های خوب ما بنز، هایس، هیوندا و دوکاته می باشد که شما با توجه به بودجه و شرایط خود می توانید هر یک از آنها را به ما سفارش دهید. ون های فرودگاهی اغلب برای انجام ترانسفرهای فرودگاهی و تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته ترانسفرهای تشریفاتی خارج از مسیر فرودگاه نیز قابل انجام است که با همان خودرهای ون تشریفاتی انجام می گیرند. خدمات اجاره ون در فرودگاه فعلا فقط در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز انجام می شود. پس اگر قصد دارید در فرودگاه ون برای جابجایی مهمانان و یا خانواده خود داشته می باشید می توانید از خدمات کرایه ی ون در فرودگاه مجموعه رنت ون استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرد.

ون رنتال

این شرکت با گروهی حرفه ای در زمینه اجاره ون ، اقدام به ارائه این خدمات به هموطنان عزیز کرده است. برای کرایه هر گونه ون میتوانید روی خدمات ون رنتال حساب کنید.شرکت ون رنتال با پشتیبانی 24ساعته و همچنین بدون محدودیت در تعدادخودرو.

دیگر نگران رفت و آمد خود به فرودگاه در مواقع رفتن به سفر و بازگشت نباشید.اگر شما هم جزو افرادی هستید که وسایل زیاد مسافرت,کمبود جا در ماشین شخصی خود و نبودن فضای کافی برای وسایل سفر از دغدغه های ذهنیتان است ما به شما کرایه ون را پیشنهاد میکنیم.با کرایه ون دیگر نیاز نیست شما با ماشین شخصی خود به فرودگاه بروید و مجبور باشید هزینه ای زیاد بابت پارکینگ ماشین در طول سفر خود پرداخت کنید بلکه با یک هزینه کمتر و با کرایه ون دربستی با راننده از ون رنتال به موقع به پرواز خود برسید و مطمئن باشید وقت برگشت شما از مسافرت راننده جلوی درب فرودگاه منتظر شما است.

منبع : https://van-rental.ir

مجموعه ون رنتال با ارائه خدمات اجاره ون در انواع بسیار گوناگون در خصوص سرویس های مختلف شروع فعالیت خود را در تهران آغاز نمود و به علت بازخورد و درخواست های مداوم از سوی مشتریان محترم کرجی با اضافه کردن چندین خودرو مجهز دیگر حوزه فعالیت خود را تا این شهر نیز گسترش داد.

خدمات این مجموعه شامل ارائه انواع ون اجاره ای با گنجایش 10 الی 14 نفر در خصوص تمامی سرویس های ون دربستی درون شهری و برون شهری می باشد.

احتمالا برای شما پیش آمده که بخواهید به مسافرت های دست جمعی با خانواده و بستگان خودبروید اما نتوانید در حین مسیر سفر با یکدیگر معاشرت کنید و با هم از مسیر سفر لذت ببرید.

این موضوع به سفر ها بسط داده نمیشود و آن را میتوان به تمام فعالیت های روزمره که مرتبط باعبور و مرور با وسائل نقلیه است تعمیم داد.این موضوع شامل شرکت در مراسمات مختلف با خانواده و بستگان ، رفت و آمد به محل کار ،گشت و گزار های تفریحی در قالب تور های مسافرتی و رفت و آمد فرزند شما به مدرسه یا کلاسهای دیگر میشود. این تنها بخشی فعالیت های است که در این قالب میتوان نام برد.

منبع : https://vanrental.ir

توریست گشت اجاره دهنده ی برتر خودروهای ون در ایران

از کجا ون تشریفات اجاره کنیم؟

اجاره ون یکی از خدماتی است که در شهر های بزرگ و به منظور استفاده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای اینکه تعداد زیادی از مهمانان، افراد یا پرسنل خود را جابجا نمایید باید از وسایل حمل و نقل گروهی استفاده کنید.یکی از بهترین وسیله های حمل و نقل گروهی، ون های تشریفات هستند. خوشبختانه در تهران شرکت توریست گشت با ارائه خدمات ویژه در خصوص اجاره انواع ون های تشریفاتی و عمومی در تلاش است بهترین قیمت اجاره ون را به مشتریان خود به همراه بهترین خروجی ارائه دهد.برای شرکت توریست گشت همیشه کیفیت ملاک اصلی است و با این کیفیت است که قصد دارد رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

منبع : http://touristgashtco.ir

قیمت کرایه ون در تهران چقدر است؟بسته به این که شما چه مبدا و مقصدی دارید و چه مسیری را در چه ساعت و تاریخی طی می کنید هزینه ها متفاوت است.این مژده را به شما می دهیم که با اجاره ون از شرکت توریست گشت شما بهترین و با کیفیت ترین ون ها را با بهترین قیمت ممکن و مستقیم و بدون واسط تهیه کرده اید.هزینه اجاره ون بصورت ساعتی، مسیری، روزانه یا هفتگی یا به صورت تور محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

جهت رزرو خودرو با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

صباغیان : 09192487577




:: برچسب‌ها: اجاره ون , کرایه ون ,
:: بازدید از این مطلب : 45789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: